lauantai 27. heinäkuuta 2013

My day

PHuomentA kaikille!!
Tai päivää,yötä,iltaA.....  milloin nyt satut lukemaaan tätä mun my day postausta
täs näätte vähän kuvia mitä mun aamuun kuuluuu ja sitten varmaankin jatketaan kirjottamisella mutta ihan pientä infoo ennen sitä vielä tosiaan liittykää lukioiks mä tarvin lukioita lukekaa mun blogiaaaaaaaaa ja kiitos jos te jaksatte lukee näitä mun tekstejä mutta tässä näätte mun aamu rutiinit...!!!!!!!
Häräsin klo:9.53
Tähän väliin tuljainen jonka sain puolasta
:):):):D:D

Aamu palaa riisi muroja
Täs vähäsen päivän asuu
Bandeau kmartista new yorkista 
Panta glitteristä
Paita big pontista (tuunattu)
Housut ginasta
Meikkailin ja laitoin hiukset
Kuuntelin musiikkia 
Siivoilin kappeja
Tää päivä on ollu aika perus päivä ja tota pyytäkäää jos haluutte että ma teen my dayn kolupäivänä tai jonaki sellasena päivänä ku mä teen jotain mutta tästä päivästä suurimmaks osaks on tultu löhöyltyä. Kommatkaa postaus toiveita ja mitä tykkäätte ja viel mitä voi muuttaa
Päivän asua
Suohkuun ja tota ilta palan mä söin jo
Ja sit nukkuuu moikka kommatkas mitä tykkäsitte

















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti